Campo bello... - Reisverslag uit Digby, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu Campo bello... - Reisverslag uit Digby, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu

Campo bello...

Door: Joop en angeline

Blijf op de hoogte en volg Joopenangeline

15 Juli 2017 | Canada, Digby

Lsstste 4 km in canada...dit eiland heect een brug naar maine..ons canadeze simkaartje werkt al niet meer...net op een primitief pontje..een soort bak met ernaast een sleepbootje..van herteneiland naar campo bello eilamd gevaren..vanmorgen ontwaakt met de kraaien..il zat met mijn koffie uit te kijken over de watervlakte waarlangs onze tentje staat..angeline slaapt nog....een zeehond zwemt lui voorbij..dan twee dartelende mice..eem soort kleine dolfijnen..wonderlijk mooie plek hier..gisteravond tegen elkaar aan naar de vallende avond zitten kijken. .. kleuren van de lucht..water dat steeds mooier grijs oplicht..grote vriend de grote beer tenslotte...na dilemma's en gezoek van laatste dagen is het helemaal goed gekomen..hebben we samen goed gefikst..we zitten zomaar gelulkig te wezen. Met weemoed canada uit.
Joop

Deze eilanden, the West Iles geheten,het laatste wat we van Canada zien, doen me denken aan de St Juan eilanden aan de West kust. Ook daar wilde ik vorig jaar niet weg.
Er staat een huisje te koop op Deer eiland. Klein en van hout. Aan t water, tussen de bomen. Ik denk dat ik daar blijf. In ieder geval een mentaal stukje van me blijft daar wonen. Jullie zijn welkom.
Angeline
.

  • 16 Juli 2017 - 00:22

    Eveline:

    Mooi. Heel mooi.
    Maar wel terugkomen hoor!
    Liefs veel liefs Eveline.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Digby

Joopenangeline

Actief sinds 10 Juni 2017
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 13230

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: