Against the wind (Van Morrison) - Reisverslag uit Deerfield Beach, Verenigde Staten van Joopenangeline - WaarBenJij.nu Against the wind (Van Morrison) - Reisverslag uit Deerfield Beach, Verenigde Staten van Joopenangeline - WaarBenJij.nu

Against the wind (Van Morrison)

Door: Joop en Angeline

Blijf op de hoogte en volg Joopenangeline

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Deerfield Beach

De epiloog verschijnt binnenkort!

• 27 Juli 2017 - 12:49

Marein:

Lieve Joop en Angeline, ik had geen idee wanneer jullie reis zou eindigen. NU dus. What a pity, al die mooie poëtische verhalen die we gaan missen. Voor jullie echte-, voor ons 'armchair adventures' maar toch..... we zijn met jullie meegereisd.
    Het was ook afzien 'now and then', want zie ik 't goed Joop dat het buikje wat geslonken is?
    Maar ook de hartverwarmende reacties van de mensen er om heen. Volgens mij zit dat in de genen van de mensen die in een groot land wonen en zeker ook bij de Amerikanen en Canadezen. Ze zijn mega gastvrij en je kunt altijd blijven slapen, want de afstanden zijn groot.
    Liefs, see you in the Netherlands, Marein

• 27 Juli 2017 - 14:02

Lineke:

Lieve allebei, dank voor jullie prachtige verhalen en het mogen meereizen. Welkom thuis! Dikke groet & tot na onze vakantie (medio augustus). XL

• 28 Juli 2017 - 01:01

Marion:

Ook ik heb heel erg genoten van jullie verhalen. Wat een reis. En wat jammer dat het er weer op zit! gelukkig maar dat jullie volgend jaar weer van plan zijn op de fiets te stappen! Veilige reis terug.

Liefs, Marion