Tja... - Reisverslag uit Lake Charlotte, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu Tja... - Reisverslag uit Lake Charlotte, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu

Tja...

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joopenangeline

10 Juli 2017 | Canada, Lake Charlotte

Over de titel ben ik niet uit...eerst maar eens het verhaal..gisteravond ging het feest door tot 12. Of later..vanmorgen begon een kraai naast onze tent een gesprek met soortgenoot..een onvoorstelbaarluid kaauuuwwgeluid..even stil iets zachter het antwoord.. zo een half uur lang..tastend naar mijn telefoon was het half acht...buiten was het grijs..na enig gestretch in de slaapzak..Angeline nog onder zeil..begon ik mijn aandeel in de ochtend rituelen ..rits open...buitenrits ook...het miezerde buiten..koude wind...eerst maar wat aan..naar buiten kruipen..ochtendbehoefte in het vrije veld..iedereen slaapt nog...ik duik in de etenstas..gasstelletje, koffie en het bekende diabolootje opgescharreld.. na vijf minuten zit ik met mijn kopje naar buiten te turen over het meer dat gisteravond nog prachtig in de zon lag...het tweede kopje maak ik voor Lien...die wordt wakker en begint geleidelijk de matrasjes en slaapzakken te regelen...na het ontbijt en enig technies gerommel aan de fiets van Angeline begint onze tocht...in ieder geval naar Charlotte lake..een dikke 60 verder, daar is een campsite.. ik zit slecht in mijn benen..knieën en spieren doen pijn..en natuurlijk weer veel geklim en voor de verandering weer eens loeiende tegenwind...het is koud, het motregent...uren later ,en vele hellingen..en prachtige uitzichten en romantische huisjes....mikken we op de camping in lake Charlotte...alleen al om de name..in een winkel krijgen we aan wijzigen..5 minutes... en waar zouden we nog kunnen shoppen...nog 5 minuten verder...maar ook op bikes...oh..nee..nou 10 minuten naar de camping en nog eens 10 minuten naar de winkels...ik fiets naar de campingafslag...geen Angeline. , die de hele dag al voor mij uit fietst..ok..ik fiets de 4 km naar de campsite...daar geen Angeline...ik bel...ze is doorgefietst in het idee van eerst boodschappen doen..maar is inmiddels al 5 km verder geen winkel te zien...wat nu...ik naar haar..9 km of zij terug..naar de campsite zonder spullen..de winkel blijkt inmiddels wel 10 km verder...de canadeze foon waar ik mee bel kapt ermee...no funds..eerst bijvullen..crisisje...met de campingtelefoon krijg ik haar niet te pakken...uiteindelijk met mijn andere telefoon overlegd...we besluiten dat ik die 10 naar haar toe fiets, de camping laten zitten en in een inn verder intrekken..ga jij maar alvast...ik fiets de 12 km naar het restaurant/inn...Angeline zit al in bad...inmiddels schijnt buiten de zon..dit verhaal schrijf ik op het mooiste terras aan een meer..de zon zakt..zelden zoon prachtige ondergang gezien......we hebben in een Zuid-Europese sfeer gedineerd..mossels a la escargots..en fettucine met zeebeestjes..het is heerlijk warm...weer zo'n dag met ....kontrasten..



  • 12 Juli 2017 - 00:11

    Simon Konijn:

    En weer een heel beeldend verslag.
    Mooi weergegeven Joop!
    Wat dat betreft is 'het einde van alles', zoals Angeline schreef, nog niet inzicht.
    Afzien en genieten..,

    Veel geluk,
    Simon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lake Charlotte

Joopenangeline

Actief sinds 10 Juni 2017
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 13204

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: