Effen af - Reisverslag uit Flin Flon, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu Effen af - Reisverslag uit Flin Flon, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu

Effen af

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joopenangeline

29 Juni 2017 | Canada, Flin Flon

Vandaag blijven we in onze mountainrange cottage.. Als je mag stoppen voel je pas hoe moe je bent...mijn lijf heeft goed ziin best gedaan ,maar na de klim van gisteren was ie wel even klaar. Gisteravond ons eerste maaltijdje thuis gestoofd..wilde zalm met brocoli en gebakken aardappltjes. Even ontsnapt aan de frituur. Vandaag veel op bed gelegen, elkaar weer eens uitvoerig gesproken en vanmiddag naar het "wildlifemuseum " gesukkeld. Een schuur met een aantal tafrelen uit het ruige buitenleven: een gebobbelde reuzegrote achterwand van gefotograveerde natuur met daarvoor de presentatie van opgezette beesten,uitdrukkelijk vermeld dat deze niet zijn gedood voor deze gebruikswijze maar allen stammen van roadaccidents....beren,vossen en bevers, alles war er rondtvliegt en in de zeeen zwemt komt in beeld, uiteraard ook enige immens grote moose...morgen vervolgen we onze tocht...transport terug naar de hoofdweg en verder langs de westkust naar beneden op weg naar porte aux basques...

• 30 Juni 2017 - 15:58

Elien:

Wat stoer zijn jullie toch. leuk om vanuit luie stoel jullie belevenissen en inspanningen te lezen. veel plezier en voorspoed voor het vervolg van de reis. Zet 'm op! X Elien

• 30 Juni 2017 - 23:07

Marein:

Zo, dit lijkt toch weer een hele andere reis dan de afgelopen jaren. En dan is even in een bad kunnen liggen niet verkeerd. Het landschap, de mensen, de manier van leven is toch wel echt weg van jullie drukke stadse leven. Dat is wel mooi en misschien het echte avontuur.
    Ik ga toch de kaart er maar eens bijpakken, om uit te vogelen waar jullie nou precies in rondbanjeren.
    Love Marein