On the road - Reisverslag uit Newfoundland Island, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Newfoundland Island, Canada van Joopenangeline - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joopenangeline

21 Juni 2017 | Canada, Newfoundland Island

Holyrood. We zijn 50 km op weg. Over de oude railway track. Nou dat viel nirt mee. De mulle gravel gaf me het gevoel door zware klei te ploegen. De. forse tegenwind kon daar nog een schepje boven op doen. Anderzijds bood de spoorbedding ook vaak luwte. Het viel me niet tegen mijn fysieke conditie zeker na de relatieve martelgang van gisteten. Af rn toe ging de gravel over in keienweg.ik had al mijn cross skills vanuit mijn jongensjaren nodig om overeonf te blijven. Ten slotte dus toch maar een stukje highhway met rrdelojk meewerkende automobilisten. Een mooie tocht. Een lang stuk vlak langs de oceaan.prachtihe uitzichten.ik schrijf dit op onze canadeze telefoon met eigenzinnige tekstverbeterzucht. Il hou het fis maar kort vandaag. Beetje telegramstijl. Typen op een telefoon is niks gedaan op mijn leeftijd. We zijn op weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Newfoundland Island

Joopenangeline

Actief sinds 10 Juni 2017
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 13134

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: